Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Papan Kenyataan


    Custom Glitter Text



    Myspace Photo Cube


    PLAN MESRA - TAKAFUL ETIQA

    Manfaat Utama

    • Perlindungan dibolehkan sehingga umur 80 tahun.

    • Akhir tempoh kontrak keseluruhan Akaun Peserta akan dipulangkan + perkongsian keuntungan dari Akaun Peserta dan lebihan Akaun Khas Peserta.

    • Jika berlaku kematian, manfaat yang dibayar adalah jumlah perlindungan + Akaun Peserta Terkumpul + keuntungan Akaun Peserta.

    • Sekiranya berlaku keilatan kekal dan menyeluruh, jumlah perlindungan akan dibayar dalam 5 pembayaran. 10% daripada jumlah perlindungan serta amaun terkumpul dan keuntungan dari Akaun Peserta apabila sahnya keilatan, 10% pada ulang tahun pertama hingga tahun ketiga dan bakinya sebanyak 60% pada tahun keempat dari tarikh keilatan.

    • Nilai serahan Akaun Peserta terkumpul dari tahun kedua penyertaan. Boleh dikeluarkan tanpa perlu bayar balik.

    • Atas apa juga sebab, sekiranya anda tidak dapat meneruskan sumbangan, anda boleh memilih satu daripada pilihan di dalam ‘peruntukan bukan lucuthak’ untuk meneruskan penyertaan.


    MENJANGKAU HARAPAN MEMUGAR IMPIAN

    MENJANGKAU HARAPAN MEMUGAR IMPIAN
    Ketika mengendalikan Sistem SISMEP di Permatang Pauh. Sistem ini dapat mengenalpasti pengundi setiap rumah.

    Tuesday, September 16, 2008

    DETIK MENDEBARKAN SELURUH MALAYSIA

    Debaran dan getaran mereka yang terlibat dengan Agenda 916 semakin kencang.Tidak sampai beberapa jam lagi, DS Anwar Ibrahim akan mengadakan sidang akhbar khas di ibu negara. Tentunya ramai yang beranggapan ini, adalah saat yang dinanti-nanti sejak Anwar mengumumkan hajat Pakatan Rakyat menawan Putrajaya .
    Apa yang bakal berlaku esok bukan rampasan kuasa. Jauh sekali untuk menghuru-harakan negara seperti yang didakwa pemimpin Bee End. Malah nada itu turut didendangkan media milik mereka. Apa yang berlaku ialah HIJRAH. Secara mudah konsep hijrah ialah bergerak atau berpindah dari yang tempat tidak baik ke tempat yang baik. Maksudnya, wakil rakyat Bee End yang sedar dan mahu perubahan, bertindak meninggalkan jejak lama dan seterusnya masuk ke dalam golongan mereka yang mahukan kebaikan.
    Tentu sekali, semakin tidak lena tidur Pak Lah dan barisan kabinetnya. Bahawa perletakan jawatan Zaid Ibrahim belum usai, ditambah lagi peristiwa bersejarah 916. Apatah lagi Najib akan kempunan menjadi PM, jika apa yang diramalkan benar-benar terjadi. Dan lebih malang, akan terbongkar segala kepincangan yang cuba diselindungkan selama ini.
    Sama-samalah kita nantikan esok, walaupun sebentar tadi di Kelana Jaya, Anwar sudah mengumumkan jumlah wakil rakyat yang hendak berhijrah sudah mencukupi.