Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Papan Kenyataan


    Custom Glitter Text



    Myspace Photo Cube


    PLAN MESRA - TAKAFUL ETIQA

    Manfaat Utama

    • Perlindungan dibolehkan sehingga umur 80 tahun.

    • Akhir tempoh kontrak keseluruhan Akaun Peserta akan dipulangkan + perkongsian keuntungan dari Akaun Peserta dan lebihan Akaun Khas Peserta.

    • Jika berlaku kematian, manfaat yang dibayar adalah jumlah perlindungan + Akaun Peserta Terkumpul + keuntungan Akaun Peserta.

    • Sekiranya berlaku keilatan kekal dan menyeluruh, jumlah perlindungan akan dibayar dalam 5 pembayaran. 10% daripada jumlah perlindungan serta amaun terkumpul dan keuntungan dari Akaun Peserta apabila sahnya keilatan, 10% pada ulang tahun pertama hingga tahun ketiga dan bakinya sebanyak 60% pada tahun keempat dari tarikh keilatan.

    • Nilai serahan Akaun Peserta terkumpul dari tahun kedua penyertaan. Boleh dikeluarkan tanpa perlu bayar balik.

    • Atas apa juga sebab, sekiranya anda tidak dapat meneruskan sumbangan, anda boleh memilih satu daripada pilihan di dalam ‘peruntukan bukan lucuthak’ untuk meneruskan penyertaan.


    MENJANGKAU HARAPAN MEMUGAR IMPIAN

    MENJANGKAU HARAPAN MEMUGAR IMPIAN
    Ketika mengendalikan Sistem SISMEP di Permatang Pauh. Sistem ini dapat mengenalpasti pengundi setiap rumah.

    Sunday, June 29, 2008

    Kronologi 29 Jun: Anwar punya dokumen babitkan Musa Hassan dan Ghani Patail


    10.30 pagi: Tian Chua mengumumkan pelacaran deklarasi Selamatkan Malaysia oleh Pakatan Rakyat dan NGO esok di Parlimen

    8.30 pagi: Dua kereta peronda Polis berada di hadapan hotel. Menurut salah seorang pegawai berkenaan mereka diarahkan kesana untuk mengelakan sebarang kejadian tidak diingini berlaku. Setelah ditegur oleh petugas parti, 10 minit kemudian. kenderaan berkenaan beredar meninggalkan kawasan hotel.

    8.00 pagi: Beberapa pimpinan tiba di lobi dan ke kafeteria. Mesyuarat Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) Parti Keadilan Rakyat dan Seminar Gagasan dan Kebijakan Parti Keadilan (yang dihadiri oleh semua Ahli Parlimen, Ahli Dewan Undangan Negeri, Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi) diteruskan seperti biasa. Anwar dijangka mengadakan sidang media tengah hari ini.

    5.00 pagi: SMS Dari Sistem pesanan ADILnews, Anwar Ibrahim mempunyai dokumen baru mengenai Pembabitan Musa Hassan dan Ghani Patail yang merekacipta bukti palsu dalam kes Anwar 1998. Dan kerana itu, ada cubaan untuk menangkap Anwar.

    5.00 pagi: Sumber mengatakan akan ada satu laporan polis akan dibuat pada jam 9 pagi ini.

    2.30 pagi: Ahli Parlimen Machang Saifudin Nasation membuat kenyataan media bahawa tuduhan keatas Anwar adalah berniat jahat.

    2.15 pagi: Ketua Penerangan KeADILan, Tian Chua menyatakan bahawa Pakatan Rakyat berdiri teguh di belakang Anwar Ibrahim

    1.15 pagi: Sidang Media tergempar oleh Naib Presiden KeADILan, R SIvarasa yang membacakan teks kenyataan Anwar Ibrahim.

    Dalam kenyataan berkenaan Anwar berkata beliau mempunyai bukti kukuh tentang pembabitan Ketua Polis Negara dan Peguam Negara mengenai kes berkenaan pada tahun 1998.

    Sidang media berkenaan turut dihadiri oleh barisan peguam serta kepimpinan tertinggi KeADILan.

    10.00 malam (28jUN): Sekurang-kurangnya 1000 orang berkumpul di perkarangan Hotel Quality setelah tersebar dakwaan seorang pemuda yang menuduh secara jahat bahawa Anwar telah mencabul beliau.